torsdag den 1. oktober 2015

Stephanie Perkins, Isla og jagten på lykken

Isla og jagten på lykke



Anmeldt for Lindhart & Ringhof (Lovebooks)

Sidder her og læser de sidste sider, med tåre løbende ned af mine kinder!
Stephanie Perkins har gjort det igen, Isla og jagten på lykken, er gået lige i hjerte på mig. Da jeg havde læst bøgerne Anna og det Franske kys og Lola og naboens søn, tænkte jeg, hvordan kan hun komme tilbage efter dem. Men Isla´s historie er fuldstændig lige så dyb, rørende og romantisk som de første to bøger.

Jeg var tryllebundet fra første side, kunne ikke vente med at læse mere, om den stille generte pige Isla´s hemmelige forelskelse i skolens indadvendt tegner Josh.

Jeg er vild med den måde Stephanie Perkins får flettet de tre bøger sammen, som en historie delt i 3. Men man vil nemt kunne læse Isla og jagten på lykken, uden at have læst de første to.
Men fra mig til dig, læs dem alle tre ;-)



Stephanie Perkins´ trilogi kan varmt anbefales til både de young adult læsere og de mere modne, som mig selv.    


Læs også disse bøger af Stephanie Perkins.