mandag den 14. december 2015

Nye bøger i vente...

I sidste uge var jeg så heldig at få 3 spænende bøger tilsendt med posten, jeg føler mig meget priviligeret når forfattere selv kontakter mig, med ønske om at jeg læser og anmelder deres bøger. Jeg gør det med glæde!
Meget ulig mig, er jeg slet ikke kommet i gang med at læse denne nye stak bøger, men jeg har simpelthen kun haft fest i hoved. Dem der kender mig, ved at jeg lige om et kort øjeblik runder det skarpt hjørne (40år :-)), så har ikke rigtig følt, at jeg kunne give bøgerne min oprindelige opmærksomhed, og det fortjener de. Jeg tager virkelig hatten af, for de kreative sjæle, der har ideerne og ordne til at kunne skrive en bog.
Men nu er jeg tilbage, fuld af lyst til nye spænenede bøger.

Hvor skal jeg så starte?

Jeg tror jeg starter med Daniela Celant Uvirkelig virkelighed, om den unge pige Liva.


Derefter må den blive novellesamlingen Livets omstændigheder af Wenche Thinnesen, må være ærlig, har aldrig læst en novellesamling før, men jeg glæder mig til at prøve det.


Den sidste er Måneceller af Johannes Lundstrøm, det er det 3. bind i Itapelet-pluralogien. Jeg har ikke læst de to første, men man skulle godt kunne læse dem separat, men tænker nu at jeg måske for min egen skyld, vil læse dem alle 3.


Det bliver en rigtig spændene og hyggelig juleferie, med masser at godt bøger.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar