torsdag den 12. november 2015

Så har posten været forbi. Jubii



Det er så de næste tre bøger på min læse liste. Jeg elsker simpelhen bare at have en stak bøger liggende på natbordet, klar til at blive læst.

Tror jeg starter med Jeg er her stadig af Clélie Avit, har glædet mig helt vildt til at læse den, lige siden en veninde anbefalede den. Kan kærlighed opstå, selv om man ligger i koma?

Endelig os  af Julie Kenner er tredje og sidste bog i Stark-serien, er nok lige nød til at læse de første to igen. Ellers bruger man alt for meget af bogen, på at lære personerne at kende igen, og Nikki og Damien er helt klart hver at kende.

Sidst men ikke mindst 10-års jubilæums bogen fra Stephenie Meyer. Med gendigtningen af Twilight, som hedder Liv og Død, er spændt på om jeg bliver lige så forelsket denne gang.

Og til dem der er til fantasy, så udkommer 7 bog i serien The black dagger brotherhood på mandag (16. nov 15) den skal jo også læses.

Heldigvis er det snart jul, og mon ikke jeg er heldig, at der ligger en hård firkantet pakke eller to under juletræet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar