fredag den 8. januar 2016

Næsten lige så godt som en bog.


At læse er mit åndehuld i den travl hverdag, fyldt med arbejde, børn, sport m.m. 
Når jeg sidder mig med en god bog i hånden, forsvinder jeg helt ind i historiens verden. Jeg har til tider haft så svært med at ligge en bog fra mig, at jeg flyttede den rundt i huset, så den er i samme rum, bare for at have den i nærheden. Første gang jeg læste bla. Twilight, var jeg så op slugt i historien og personerne at jeg tit havde tanken, "bare der nu ikke sker nogen noget, mens jeg er væk". 
Lidt skørt, ja, jeg ved det godt.
Jeg elsker simpelhen bare min bøger og at læse, det er min helt sikkert min ynglings beskæftigelse.  
I julen, fik jeg Den hemmelige have af Johanne Basford, en fuldstændig fantastisk malerbog. Side efter side fyldt med smukke tegninger med blomster, eventyrlige haver og spændende dyr. Det er lige før at det er lige så afslappende og beroligende at farvelægge disse fantastiske tegninger som der er at læse en bog. Jeg kan absolut anbefale at lade sig opsluge at Den hemmelige have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar