søndag den 20. marts 2016

Stilhed på bloggen.



Det et ikke med min gode vilje, at der ikke er kommet så meget nyt på bloggen, men jeg har bare ikke meget tid til at læse og skrive for tiden. Marts og April måned er gymnastik sæsonens højdepunkt, og da jeg går på to hold i år, går meget af min tid med træning og opvisninger. Jeg elsker at lave gymnastik og at læse, men har måtte prioriterer lidt, så derfor har bloggen måtte ligge lidt i dvale.

Det er nu ikke sådan at jeg slet ikke får læst, de bøger jeg får fra forlag og forfatter, når ikke at ligge lang tid på hylden. Er beæret over at de sender bøger til mig, så det mindste jeg kan gøre at prioritere deres bøger, og jeg gør det med glæde.

Bøger der kommer snart anmeldelse på;
Christina Baker Kline, Pigen uden navn
Else Lefmann. Heksen på efterskole
Audrey Carlan, Calendar Girl, Januar
Pernille Vørs, Englens død (3 bog i Dominic trilogien)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar